Bu benim 2. hamileliğim. İlkinde de prilam kullanmıştım. Bunda da kullanıyorum. Ama ikisinde de aynı şey oldu hep. Çıkartmaya devam ettim. Önceki gün son dozumu da kullanıp tekrar almamaya karar verdim. Yine aynı şekilde çıkartmaya devam ettim ama en azından gün içinde uyumak istemiyorum artık. Zaten bir kızım var 20 aylık onunla ilgilenmem gerekiyor. 12+5 oldum. Tekrar da dönmek istemiyorum ilaca. Bu bulantılar ne zaman geçer acaba 😒 ilki 16. hafta gibi geçmişti diye hatırlıyorum.