Cey-cey Kızlar ayın 30 unda kadın doguma randevu aldım 14+5 falan oluyorum Detaylı ultrason için gün alayım diye gidecem etlik zübeyde hanım hastanesine Sizce erken mi anca mı sıra verirler
tgcetprk Cey-cey canım ben 7. Haftam da eğitim araştırmaya tahlil yaptırmaya gitmiştim doktor gelmişken ayrıntılı ultrason için de randevu al bi daha uğraşma anca verir zaten demişti
Ebru_cekin06 Cey-cey al al canimda etlik zubeydeye alma sehir hastenesine al ben gec kaldim ozelde oldum muhahkak al sen baktın yok şehir hastanesi dolmus oluyo bazen etlige al
Cey-cey tgcetprk yaa saolun bende erken mi acaba dedim git gel olmasın uzak diye Siz hangi hastaneye gittiniz
tgcetprk Cey-cey ben normalde özel takipliyim canım ama tahlil için Yenimahalle eğitim araştırmaya gitmiştim
pnar-06 MinelHaapy benim arkadaşım etliğe gidiyodu ve hiç. Memnun değildi doktorlar ilgisiz doğru düzgün açıklama yapmıyorlarmış bencede şehir hastanesine git
Sanal_koala00 Ebru_cekin06 bende detaylı için şehir hastanesine gitmeyi planlıyorum , geçtiğimiz pazartesi günü perinatoloji de muayene oldum şehir hastanesn de randevusuz gittim aldılar, yine detaylıyı da perinatologa yaptırmak istiyorum randevusuz bakmazlar mı?