12 haftalıkken doktorum kesin erkek dedi. Ama ben hep kız hissediyordum ve o hafta rüyamda sarışın yüzünü net hatırladığım bir kız gördüm 13.haftada kontrole gittiğimde ise kız demişti. O gün bugündür kız 🥰 Ama 39+2 yiz ultrasonda hiç yüzünü göstermedi hiç fotoğrafı yok 🫠 sürpriz yapacak miniş hanım🌸