Bizim ki dün yine totosunu dönmüştü yani doktor makat alt kısımda olduğu için göremedim dedi devlet hastanesiydi bugün 10.30 a özele randevu aldım orda 4 boyutluda bakıyorlar diye belki bugün gösteririm 16 +3 haftalık pozisyon sürekli aynı kalmıyordur değil mi annemler dün aynıydı bugün de göstermez dedi ama ben dayanamadım her şeyi yapıyorum hep aynı yakalıyoruz napabilirim🥹