Avcib
Canım benim sancısız 7 cm açılmıştı zaten hazırlık aşaması dahil yani yatış ilk muayene lağman ve nts de sancı kontrolü egzersiz derken toplam 2 saate doğurdum. Suni sancıyı 7 cm sonra taktı bana 3 cm de yarım saate açıldı 10 cm açıklıkla doğurdum hatta eşim benim doğumuma girdi 5 dk doğurdun ne oldu anlamadım dedi .. ben çataldayken bir kız geldi doğumhaneye 3 cm açıklıkla gelmiş geceden beri sancı çekiyorum evde dedi ebeler konuşuyor duyuyorum ben ebe doktoru aradı hastanın 3 cm açıklığı var suni sancı istemiyor eve gitmek istiyor dedi. Doktorda yatış yapın lağman yapıp suni sancı takın göndermeyin dedi. Yani doktor hastanın insiyatifine bırakmadı valla doğurdu mu doğurmadı mı kaç saate doğurdu bilmiyorum ama sizde eğer 3-4 cm açıklık olursa belki size de suni ile müdahile edip hemen doğurturlar. benim kızım da suyum gelmişti o zaman hastaneye yatmıştım nts de sancılar 1 saat sonra başlamıştı mesela açıklık 4-5 cm olunca suni takmıştı 2.5 saat de suni sancı çekip doğum ve hazırlık arası 5 saate doğurdum kızımı…
Biraz da sizin çatı darlığınız önemli suni sancı evet zor ama tavsiyem 3-4-5 cm açıklık olur mutlaka suni sancı desteği alın ve çabucak doğurun bitsin çileniz ama hiç açıklık yok sancı su nişan hiç birşey gelmedi zorla günüm geçti diye suni sancıyla doğurmaya çalışmayın o zmn perişan olursunuz işte. Ama 12 saat 24 saat de evde sancı çekmek bana zulümmüş gibi geliyor. Bilmiyorum benim tecrübelerim bu kadar size sadece bunu tavsiye edebilirim. Canım benim şimdiden hayırlı doğumlar 🥰