Arenbebek Bendede oluyor 29+6 yi bigun doktora gittim bu konuda sorularim arasindaydi ve doktorum artik gelismis oldugundan dolayi sert haraketten dolayi oluyormus . Oylr oldugunda uzan ve karnini ovala dedi . Birazdaha bebeisin haraketlerini sakinlestirmek icin ;)))
muhteriz Ben 31 haftalığım bugün doktora sordum sancı olabilir dedi nst baktı ama çıkmayınca bebek dönmüş baskı yapıyordur dedi