Yenianne66 Kızlar geçen ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay adet olmuyorum gelmiyor kekik çayı ile soğan suyu ile getirmeye çalıştım oda az normal olduğum gibi olmuyor neden acaba
Emirela0206 Yenianne66 gebelik testi yapmadan soğan suyu falan içmeseydiniz kesşke bende kimyasal Gebelik geçirdim adet olmadan hamile olduğumu öğrendim
mavipapatyaa Yenianne66 gecikmesi nornal ama kan testi vermeden denemeyin oyle seyler. Bende bir ay icinde düşük kanamam haric 3 kez adet oldum birer hafta arayla. Korktum artık doktorum bes kerede olabilirsin yada bir iki ay olmayabilirsin dedi. Doktoruna danış istersen.
Yenianne66 mavipapatyaa doktorum yok maalesef ama bilgin için teşekkür ederim beni rahatlattın daha da artık bişey içmem gelmesi için
Yenianne66 Emirela0206 ama geldi kan bugün dört gün gecikti dün az geldi galiba akşam soğan suyundan sonra bugün gelmeye başladı ve normal adet sancısı yaşıyorum yinede yapmamı tavsiye eder misin
Emirela0206 Yenianne66 tabiki ederim emin olun sonuçta Çünkü kimyasal gebelik sonrası hamile olma ihtimali çok yüksek dikkatli olmanızı tavsiye ediyorum ben kimyasal gebelik geçirdikten sonra yaklaşık on gün bile olmadan hamile olduğumu öğrendim
Yenianne66 Emirela0206 anladım bende öyle hemen olunuyor diye duydum ama ne bilim kanama var o yüzden testi boşa harcamak ta istemiyorum ki çok kararsız kaldım