hilalpstc Selamlar 12. Haftamdayım dün doktora gittiğimde net değil ama tahmini olarak erkeğe benziyor dedi. Genelde ilk söylenen mi çıkar yoksa değişenler oldu mu merak ettim 😅❤️
Baltopu2 hilalpstc ya banada 11+2 de dedi aynısını. Önce sağlık versin rabbim ama umarım değişir benmki bir oğlum var çünkü bir de kızım olsun💜
Minigim38 Benim doktorum ilk keseyi görmeye gittik kız dedi 32+6 yız hala kız 😅cok şükür Rabbim gönlümüzde göre verdi
hilalpstc qnsmLk ilk tahmin erkek olanlarda genelde değişmiyorlar diyorlar tahmin sonuçta değişebilir diye düşünmüyorum 😅 benim de içime hep kız doğmuştu hala da öyle hissediyorum ama bakalım değişecek mi
aytnvrsl Benm ilk bebeğime 12. Hafta gibi erkeğe benziyo demişti gerçekten de oğlum oldu. Haftaya 12. Haftam için kontrole gidicem bakalım bu kez tahmini de olsa görebilcekmiyiz meraklardaym ☺️
babybmom20 hilalpstc ben hamileliğimin başından beri merakımdan çatlıycam ben merak ettikçe minnoş bacak bacak üzerine attı 18. Haftaya geldik artık yavaş yavaş yine öğrenemedim bir türlü hala altı üstü bi tahminle avunuyoruz 😂
hilalpstc babybmom20 ayy epey büyümüş artık yakında gösterir inşallah tatlı şeyler yiyin gitmeden hareketlensin 🐣🐣🐣
Meliyyke hilalpstc benim o haftada erkek dendi daha da değişmedi, her ultrasonda belli ediyor kendini oğluş 🌺
aksymrve hilalpstc 12. haftamda yüksek ihtimal %70 kız dedi doktor, bu hafta kontrolümde yani 16+3’te kesin kız dedi🙈