Merhabalar.🙏 7+4 günlük hamileyim. Aşırı iştahsızlık var midem çok bulanıyor özellikle sabahları, kahvaltı yapamıyorum bisküvi ile falan geçiştiryorum. Doktor Prilam yazdı kullanan var mı bilmiyorum ama bende aşırı sersemlik ve uyku yaptı. İştahsizliktan endişe ediyorum normal mi. 🙏 Bu haftalarda ne tüketmeliyim. 🌹