RgyyEmn Merhaba Azerbagcandan selam🫂. Ben hangi sut pompasini alsam pisman olmaram? Hangisi iyi , uygun ?
Berenibeklerken RgyyEmn ben kivi marka elektrikli pompa kullanıyorum 2 aydır çekişi de çok güzel ben çok memnunum