Duyulmamış isim olsun diye çocuğu hayatı boyunca dalga konusu yapmayın lütfen annesi. İkiside çok kötü, insanlar daha kötü cnm.. Ben kızım olsaydı inci, vera, neva, umay isimleri arasında karar verecektim ki ilk ismi vera olacaktı hem anlamı çok güzel hem herkeste yok. Google dan araştırabilirsin nadir ve anlamı güzel isim diye. Sağlıkla gelsin miniğiniz