Merhaba arkadaşlar bizde 39+1′iz. dün doktor kontrolümde çatı muayenesi yapildi hic acilmam yoktu.bebegin kafasi asagida ama dogum kanalina yerlesmemis hafif solda duruyordu. Bebegin kilosundan dolayi (4 kg) doktorum normal doguma cok sicak bakmadi sali günü icin sezaryen günü vermisti.fakat bu sabah nişanım geldi sizce normal doğum olurmu .acilmam sancı ile baslarmi henuz binsancim yok bel bacak agrilarim var .🙄