Dyguelbas Merhaba, doğumuma az kaldı ve hala şampuan konusunda kararsızım doğal içerikli bakarken biobaby markasıyla karşılaştım fiyat olarak gayet uygun ama genede kararsız kaldım sizce mustela yenidoğan mı biobaby mi ??
hemsiree Dyguelbas ben mustela aldım markayı önceden bildiğim için. diğer markayı hiç duymadım o kadar derin araştırmadım çünkü
Karadasesra Sinemkarq tercih meselesi dalin eskilerin en iyisidir belki ama artık öyle değil daha iyileri çıktı
Dyguelbas Sinemkarq instagramdan annelerinceler sayfasına göz atabilirsin içeriği iyi değilmiş dalinin malesef
findiklibadem Sinemkarq dalini cok seviyorum ama benim bile gözümü yakıyor bebeğinde yakabilir.. ben bebeğin dolabını dalinli su ile sildim o şekilde kullandım sizde böyle değerlendirebilirsiniz bebeğe kullanmak için ay olarak biraz büyümesi lazım bence İncia bakabilirsiniz fiyatı uygun içeriği temiz
MelekAlyaM Dyguelbas sebamed kullanıyorum canım memnunum öncesinde de bübchen kullanıyordum oda güzeldi