Merhabalar değerli anneler, 2 aylık hamileyim.Amma duygusal evrelerden geçiyorum. Şu sıralar mesela herşey sinirime dokunuyor. Evde bir çocuğum daha var.Bebeğimin karnımda sağlıklı olup olmaması konusunda da şüphelerim var. Hiç böyle bir duygu içinde olanınız var mı ? Hep bebekle ilgili olumsuz şeyler geliyor bana, lütfen yardımlarınızı esirgemeyin