Ben henüz o haftaya gelmedim ama çoğunlukla burdaki postlar bebek hareketi azaldı vs oluyor demek ki her anne adayının yaşayabildiği doğal durumlar kafanıza takmayın belki de tembel günlerindedir bebik 💕🤭 bide genelde çikolata yiyip solunuza yatın diyorlar