Mhande Canım ben de 14 Eylül’de kürtaj oldum. Hemen tekrar çocuk istiyorum tabii ama ilaç verdiler. Hem o ilaçların etkisinin vücudumdan tamamdn çıkması için, hem de rahmimin toparlaması için 2-3 ay dikkatli olacağım. Sonrasında Allah sağlıklı şekilde nasip eder inşallah. Mutlaka biraz bekle sen de. Allah aynı durumu bir daha yaşatmasın🙏😢