SelcanY soyle soylim canim 8 ayligim 3 defa ultrasona girdim ilk uc ay yani 3 ayimdan sonra birdaha ultrasona girmedim bi ay once tetenoz ignesi vuruldum bugun tekrar muaneye gitigimde vajinadan test alindi iste enfeksiyon varmi bebege gecmesin dogum esnasinda varsada ilac tedavisine baslanilsin diye 37 haftamda tekrar tetenoz ignesi vurulucagim soylendi kanadda turkiyedeki gibi surek islenmiyo cok farkli kanadadaysan bilirsin sende 32haftama kadar bir ay arayla muaneye gittim sonrasi 36 haftaya kadar iki hafta arayla gitiim suan 36 haftaligim artik haftada bire dusuruldu