Semaaaa1 Ben bu durumu doktoruma sordum. Çünkü sol tarafıma yatınca rahat edemiyordum. Karnım çok ağır oluyordu ve huzursuz oluyordum. Ama sağ tarafa yatınca karnım hafifçe oluyordu. Gittim anlattim doktoruma, doktorum bana sağa sola ve hatta sirt üstü bile yatabilecegimi hiçbirsorun olmayacağını söyledi. Sen ne tarafta rahat ediyorsan öyle yat dedi. O günden beri uykularimda düzeldi. Çünkü galiba sol tarafa yatmak için kendimi aşırı sartlandirdim, ve gece uykumda dönmemek içinde kendimi sartlandirdigim için geceleri sürekli uyanma oluyordu bende. Ama suan hangi taraf o gün rahatsa o tarafa yatıyorum