Halime96 kuzum ben cok zorlanıyorum hep hastane ucretlerı gelıyor ve benım bulgar doktorum un hastanesıne borcum var dıe bakılamıyorum gerı gonderıyoruz sıgortalıyım borcu dusurun dıe dusurup gerı gondermıyolar kagıtlarımı doktorda hastanede bana bakamıyo tahlıler yapamıyor dılıde anlamıyorum kaynanam goturuyo bu durum benı cok uzuyo en azından esım bukgar vatandaşı eger gelıcek olursak gene bulgarıstana gıderız cocuk direk babadan vatandaş oluyor ben turk pasaport oturum kartıyla geldım cocugum dırek bulgarıstan pasaport ve kımlık alcak bu yuzden ıcım bırazda olsa rahat 🙏