hilaleee Klomen kullanıyorum 2 tane yumurtam büyümüş sol tarafimda öyle bı batma varki. Sanki içerden doğru dışarıya biri yumruk atiyo öyle yani bunlar iyi gelişme demek mi kizlar
Sinemberkehan hilaleee Evet iyi gelişme. Bende de aynı olmuştu. Klomen sonrası Çatlatma iynesi vuruldum bekliyorum kısmet