Busemduru canım kaynanan tabi karşı çıkar yani sorun hep gelindeymiş muamele eder benim kaynanam da sürekli çocuk yapın deyip duruyordu artık eşimle bana gına gelmişti yAni evleneli bi sene oldu hep istemedik korunduk çünkü eşimden dolayı doğuda yaşıyorduk sonra bi ilişkiden temmuz ayında gebe kaldım hiç beklemiyorduk bizde sonra düşük yaptım benim psikoloji iyice gitti çok şükür eşim en büyük destekçim oldu işte bu ay tekrar deneyelim dedik ovulasyon testi kullandım ilk defa bekliyorum bakalım nasip eğer bu ay olmazsa eşim ben doktora gideyim diyor sadece bi ay denememize rağmen çünkü ben hamile kalabiliyordum aslında ikimizde de sorun yok ama bu işler nasip bol bol dua et canım kayananama kalırsa biz kısırız yani anlatıyoruz anlatıyoruz anlamıyor Doğuda ne sıkıntı çektiğimizi o yüzden günlünü ferah tut çok takma kafana inş tez zamanda anne olursun 🙏😍