Mavi_boncuk3 Selam kızlar 1,5 aylık hamileyim çok şükür 🥰size bi sorum olcak ara ara kasık agrılarım oluyor gaz sıkışması diye düşünüyorum olabilir mi normal mi sizceee
Karadasesra Mavi_boncuk3 regl sancısı gibi oldu bende hemen hemen ilk 3 ay falan sürekli devam etti canım
Mavi_boncuk3 Karadasesra evet ya kimisinde öyle oluyormus benimde ilk hamileliğim bazı şeyleri duymama rağmen korkuyorum yine de🥹
Karadasesra Mavi_boncuk3 valla bende öyleydim hergün ablamı arıyodum ben kesin regl olucam diye 😊 oda hergün usanmadan korkma o sancılar oluyo diyodu çok şükür 29. Haftaya girdim o sancılar senide korkutmasın gayet normal sancılar