Hanımlar 10 haftalık hamileyim. Aklıma sürekli kötü senaryolar getirip ruhumu daralıyorum. Eşim bugün tomografiye girdi. Sonucu kötü çıkcak bişey olcak diye kafada sürekli kuruyorum. Ondan sonra da ay hamileyim içime mi doğdu acaba diye de kendime zindan ediyorum. Normal mi bu süreçte.? Sürekli ya bebeğe bişey olursa ya sağlıksız gelirse dünyaya, anneme babama bişey olursa diye kafamda kurmaya başladım. Kurup kurup ağlıyorum. 1haftadır böyle. Çok fazla akışta kalan bir insanım normalde kuruntularım yoktur. Bu durum ruhumu darlıyor. Düşük tehlikem vardı öğrendiğimden beri de yatıyorum işten izin aldım evde kalmaktan mı oldu bilmiyorum. Paylaşmak istedim 🙏🏻