Thebluewine gzdeal merhaba murat beydi doktorunuz sanırım. Normal doğum konusunda bir bilginiz var mı? Normal doğuma teşvik ediyor mu?
gzdeal Thebluewine evet kesinlikle bende çok normal istedim ama bebeğim iri bir bebekti o yüzden olmadı
Mrsyesil94 gzdeal arkadaşım geçen hafta doğum yaptı belden aşağısı uyusturuldu sadece yirmilik dış çekilirken daha çok zorlandım dedi,o kadar kolaymış hiç acimiyor sonrasında da hiç sıkıntı yasamadi korkmayın güzel doğumlar dilerim
white_flower PapatiA 2 kere spinal olarak sezeryan oldum ikisinde de yan etki olarak baş ağrısı yaptı kahve kola ne ictiysem fayda etmedi genel bu durumda daha iyi olur o ağrıyla insan bebeğini bile zor emziriyor
PapatiA white_flower bılmıyorum onu benım ılk oldu hıc zorlanmadım ama yarım saat delı gıbı bas ağrısı oldu