Sevda35 kesinlikle cinsiyet ayırmadan iyi doktor. Kadın erkek farketmez. Eğer kuşkunuz erkek olmasındansa bir erkek jinekolog arkadaşımla konuştuğumda konunundüşünüldüğü gibi olmadığını, konuya hep mesleki açıdan yaklaştıkları için evliliklerinde dahi sıkıntı çıkabildiğini söylemişti. Hatta insanlar her gün geliyor bol bol bakarsın diyor da biz görmekten tiksindik, sanki görsek ne olacak diyordu. O yüzden bu konuda size değil onlara sıkıntı biraz 😀