MlhsnKctrk
Ben 14.haftada serklaj oldum, normal yaşantına devam edebilirsin, ara ara uzan dinlen çok yorma kendini dedi
Ve sık takip yapıldı hep, 2 haftayı hiç geçirmeden gittim kontrollere ve şu an 37. hafta dikişlerimiz alındı şükür hiç sorun yaşamadık. Doğumu bekliyoruz 🙏