Korkmayın benimde aynı şikayetlerim vardı kendimi çok kötü hiasediyodum sanki doğum yapicakmisin gibi uzanmak bile rahatlatmiyordu hastenye gittim herşey yolunda çıktı testler yapıldı nstue bağlandı bir sıkıntı yoktu bir kaç gune düzeldi şu anda 32+2yim