Serpil59 ben kan sulandırıcı iğne kullanıyorm doktor ilkinde normal doğm olur demsti ama oğlum asagı inmems kanala fln girmemişti ve cok heraketliydi dr da birden kanala girer doğm baslar kan durmaz die sezeryan dedi muhtamelen bu da aynısı olcak ama 38 den önce olmasını da istemem