Seyhanncan stres yapma benim 14. Haftamda olmuştu rahim kısalığım 4 olması gerekirken 3 e düşmüştü doktorum erken farketti 3 te kötü değildi ama doktorum önlem amaçlı fitil verdi 1,5 ay kullandım ara ara düşüp arara normaldi sonra ben fitil yapamadığım için, iğnesine geçtim şuan 27. Haftamdayım hala devam ediyorum doktorum doğuma kadar kullanacağımı söylemişti,