Evet arkadaşlar bende doğum yaptım erken doğum oldu gece 5 te hastaneye sancila geldim her bi 10 dk sancim oluyordu ama nst sanci yok dedi başta kan ve idrar tahlili alindı kum,taş dököyormusum degisik degisik ağrı kesiciler verildi banamısın demedi ve üstune kanamam da geldi tekrar nst bağlandım ve sancilar cikti hemen sezeryana aldılar. Oğlum erken doğdu için kuveze alındı ve solunum cihazına bağlı dr. Entübe oldu dedi ne demek istedi kötü biseymi. Sevgili annelerim dualarınızı bekliyorum hamile annenin duası kabul olur inş. Tez zamanda saglikli bi şekilde doner aramıza