Defne_momm kesinlikle cok haklisiniz hayatimizda kaç kere tadacagiz bu duyguyu diyorum. Ama sanirim sizin girdiginiz o depresif doneme girdim cunku vücudum cok hizli degisiyor. Inanamiyorum gobegime, cikan kıllara, sivilcelere… sanki disardan sisko gozukuyormusum gibi geliyor. Halbuki bebis tasiyorum. Of bilmiyorum cidden sanki hersey bi anda oldu gibi oldu. O yüzden bi afalladim bende. Insallah cabucak gecer dediginiz gibi. Zaten surekli kusuyorum uykusuzluk, yüz goz şiş. Cabucak geçsin bebişimizle fit anneler olalim 💖💖