Kızlar 39+3 deyim ama sancıları ayırt edemiyorum bazen oğlum geriniyo gibi karnım yamuluyo sertleşiyo çok canımı yakıyo takip etmem gereken sancı o mu yoksa daha kasıkta kramp gibi gaz sancısı gibi mi bilmiyorum nasıl bi ağrı beklemem gerek hiç rahatsız değilim benim gibi olup normal doğum yapan varmı