meraklianneadayi23 Kızlar 16+3 haftalık gebeyim vajinamın içinde biri iğne batırırcasına bir ağrı var bir kaç gündür. Bugün geçmeyince doktorumada mesaj attım anca yarın cevap verir yaşayan varmı ne yapabilirim çok kötü bir şekilde bi anda bıçak saplanır gibi birşey.