Bence hastaneye gitmene gerek yok nişan geldikten sonra sancı geliyor mu o önemli çünkü hastaneye gidiyosun çatı muayenesi yapıyolar kaç cm açıklık var diye bakıyorlar eğer 2 cm ise eve gönderiyolar 4 cm ise yatış veriyolar ve hastanede yatarak doğum sancısı çekiyosun he bide tabi suyunu patlatiyolar o zaman sancı daha da sıklaşıyor. Devlet hastanesinin özeti bu ama özelde doğum yapacaksınız yine kontrol amaçlı gidin tabi