Ben spysoft aldım. Çok para vermek istemedim kullanıp kullanmayacağımdan emin değildim en kötü hastane tipi kiralarım dedim. Doğumdan sonra hastanede oradakini kullandık eve geldim kendi makinemi kullanıyorum. Hastanedekinden kat kat daha iyi ve sütüm direkt indi. Ben öneririm