Hazasel 34 haftalığız bizim minik ne yazık ki makat pozisyonundaymış yani popişi aşağıda kafası yukarıda 36’ya kadar dönmezse sezaryen için gün verecek doktorumuz. O haftalara kadar dönen var mı. Dönmesi için yapılabilecek birşey var mı kızlar 🥹
babysmommmm Hazasel benim çiçek kızım da 27 den beri ters pozisyonda 32 haftalığız şimdi. Dönmesini bekliyoruz da Bakalım beni de annem ters doğurmuş eğer kızım da annesine benzerse dönmez diye düşünüyorum ☺️☺️
Feyzus Hazasel bende 36 dayım dönmedi henüz cumartesi kontrole gideceğim 37 olacak neye göre belirliyor dr bnimkide 37 de dönmesse ona göre doğum planlarız demişti
Ozge_5516 Hazasel bn de 32 haftadayim bugün gittim kntrole ters duruyo bebek dedi 35. Haftada bir daha cagrdi
Hazasel Gkcklc M-r-ve Leyladisbudak Serayysss babysmommmm Feyzus Ozge_5516 Kayraaa22 Seymona1 Kızlar selam umarım başarırım dediğiniz gibi Youtubeda çıkanları deneyeceğim. Oğlum normal doğdu. Çok çabuk toparlandım. Şimdi sezaryen olursam ikisine birden yetişemem korkusu var.. dönmezse de canı sağolsun bebişlerin ❤️
M-r-ve Daha önceden forum açılmıştı konuyla ilgili YouTubedan bununla ilgili hareketleri yapıp dönen olmuş
Leyladisbudak Benim 35+3 te tersti canım dr um dönmez artık demişti 37 de döndü doğum anında bile donen bebişler var bence bekle
Kayraaa22 Kuzucum selam bugün doktordan geldik bizde 34 de terstik . YouTube da çıkan egzersizi yaptım bugün baktı dönmüşşşş🫶🏻 Bence doktoruna sorup dene mutlaka bana doktor önermişti bu arada:)))
Seymona1 Hazasel bunun için haraketler var ve işe yarıyor deneyin derim . Eşiniz yanınızda olsun yaparken haraket tek yapılacak haraket değil ne olur ne olmaz . Biz öyle döndürdük YouTube dan bakabilirsiniz
23782017134 Benim kızımda en son 35 +2 gittim ters duruyordu şimdi 36 +6 haftaligiz hala dönmedi eğer dönmezse sezayanla alınacak tabi Dr um son haftaya kadar da dönebilir dedi