Bisofiya Arkadaşlar merhaba. Uygulamaya göre bu gün ovülasyon günümdü, ne yazıkki test yapamıyorum ama bu gün göğüs hassasiyetim de başladı. Tecrübeli olanlarınız var mı? Yumurtladığım için mi ağrır yoksa çatladığı için mi? Yoksa kafasına göre mi? Yani bu memintolar neden adetten 15 gün önce ağrımaya başlıyor mantıklı açıklaması olan var mı? 😂
SaruMerve Bisofiya canım göğüs ağrısı ve akıntın çok oluyosa yumurtlama zamanın olduğunu biliyorum sadece
Bisofiya Evet canım akıntımda var aslında adet bitiminden beri akıntım var ve bu günde göğüslerim acımaya başladı, önceden 1 hafta kala falan acırdı artık ayın yarısını hassas geçiriyorum o yüzden merak ettim, teşekkür ederim ☺️