Kuruuzum canım korkma ıyı düsün ıyı olsun zaten kaderınde ne varsa onu yasıyosun benım 39 sancım basladı hastaneye gıttım 4 cm acılmam vardı ne suyum nede nısanım gelmedı 12 saat kendı sancımı 8 saat sunı sancı cektım doktorum bır saate kalmaz dogurursun dedı kozım kakasını yaptı kalp atısları yavasladıgı icin sezeryana gırdım yanı erkende olsa kısmetınde ne varsa onu yasıyosun hersey olacagına varır hakkında hayırlısı olsun 😀