Kızlar tam tanımlayamıyorum ama yürüdüğümde hareket ettiğimde sol bacağımın kalçamla ve belimle birleştiği gibi bi yerde sızı oluyo topallayarak yürümeye başlattı nerdeyse o şekilde bi acı çekiyorum. Var mı bu durumu yaşayan aranızda? Ne yapmam veya ne yapmamam gerekiyo 😖😮💨 bu arada 24 haftalık hamileyim 🍀