Samta bende de öyleydi canim doktor bana çizelge verdi iliskiye girme tarihlerimi ayarladi yumurtlamama göre 3 aya kalırsın dedi stres baska bir sey değil dedi tam 3. Ayın sonunda hamile olduğumu öğrendim sende baktir yumurtlaama takibi yaptir sonra o tarihlerde iliski öneriyor zaten korkma skinti yoksa insallah tez zamanda hamile kalırsın 🤲💕