Deletedmom_8 Duygublbl geçmiş olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alın. Dün fitil şeklinde başladım bende bakalım. Şifa olsun inşallah hepimize
Deletedmom_8 Snglhfs doktorum fitil dedi direkt. Ağızdan da alabilirsin derdi öyle olsa. O yüzden fitil olarak kullancam gidene kadar.
momstwogirl Deletedmom_8 doktorun fitil dediyse alttan al canım eczaneciye bakma ağızdan olsaydı doktor derdi
Deletedmom_8 momstwogirl öyle yaptım canım. Ağızdan alınacak yazınca kafam karıştı. Fitil olarak kullanılan farklı bir ilaç daha var sandım 🫠
momstwogirl Deletedmom_8 çok baş dönmesi halsizlik yorgunluk yapıyor ağızdan alınınca o yüzden fitil olarak vermiştir 🌸 diğeriyle karıştırmış olabilir eczaneci
Sedaduru Kızlar progestandan açılmış bende bişi sormak istiyorum.Kullandıktan 1-2 saat sonra iç çamaşırıma böyle yarısı kadar kalıp halinde geliyor yani erimiş içeride ama dökülmüş yaşayan var mı ittiremiyor muyum artık o yüzden mi oluyor
Deletedmom_8 Sedaduru normalmiş canım o. Yukarda yazmıştı bir arkadaş. Sabah uyandığımda benimde vardı biraz. Hatta peçeteyle silince de geldi. Birazda akıntım olmustu. Hepsi normalmiş
Deletedmom_8 momstwogirl muhtemelen kafasına göre yazdı eczacı. İnşallah şifa olur kullanıyorum bakalım 🫠