İkiside oluyor canım ama ağızdan olan ilk günler baş dönmesi vs yapıyor o yüzden doktor büyük ihtimalle fitil olarak kullan dedi.ben ağızdan kullanıyordum daha hamile değildim ona rağmen 4-5 gün kafam bi dünyaydı 😂 Bana da eczacım “doğum yolu” veya oral dedi doğum yoluna çok gülmüştüm 😁 sen doktorunu dinle bacım 🌸😻