qzd Kızlar benim iki tüpümde enfeksiyon vardı oyüzden ikisinide bağladı doktorum tüp bebekten başka şansım olmadığını söylediler.3 defa tüp bebek denedik olmadı. Temmuz ayında doğal yoldan gebe kaldım😇 benimle ayni durumu yaşayan var mı aranızda?
qzd Doktorum bile çok şaşırdı 10 binde 2 ihtimalmiş tüpler bağlıyken gebe kalabilme olasılıği🥰 çok şükür Allahım bizede nasib etti isteyen herkese nasib etsin🙏
Ebrumurat123 O kadar şaşırıyorum ki Allah’ın mucizesi senelerdir uğraş olmasın sonra mucize ben burdayım desin vay be
qzd Eveet bizim için gerçekten mucize 😇 3 aylık olduk ben hâlâ bazen rüyadan uyanacakmısım gibi hissediyorum 🙂