Serife_1414 hepsini bir atıyorum ben 40 derece uzun program. Yani en az 2.30 saat yıkıyorum. İlk aldıysam ön yıkama yaparım mutlaka. Renk ayırıcı mendil atıyorum mutlaka. Yoksa baş edemezsin çok küçük çünkü kıyafetler makinayı doldurmaz. Renk ayırıcı mendille hiç bi şey olmuyor.