serifeee01 merhabalar güzel anneler 24+2 haftalık hamileyim dün ultrasonda doktor kordonu 1 tur dolamış boynuna dedi şimdilik endişelenevek bir şey yok hareketlerini takip et dedi allah korusun kötü bir şey olmasından korkuyorum bu durumu yaşayan var mı
kuzeymomsss serifeee01 benim 35 haftalıkken 1 tur dolanıktı bebeğimde. Doktorum gevşek birşey olmaz, sadece düğümlerse beslenemez demişti. Doğduğunda düğümlüydü ama kiloda almıştı nasıl olmuş anlamadım. Demek doğuma yakın bir zamanda düğüm atmış
Vldnshn1 serifeee01 Ben yaşadım ve normal doğum yaptım kordon dolanıkta değildi.Kendisi çözebilir onu doktorum bana günde 10 kere hareket ederse korkma demişti sende onu takip et ve kimden duyduysam 1-2 tur sorun değilmiş doktorum bana;Erkek adam ya annesi kordonunu kravat olarak bağlamış demişti 😂 endişelenme sadece takip et
Minefff serifeee01 benimde bpynunda kordon var kuzum hemde iki tur baya endişeleniyordım ama bişey olmadı çok şükür 38. Haftaya geldik
Deniz34_ Bende bugun bir tur dolandıgını ögrendim 30 haftalık hamıleyım acaba bebegıme zarar verırmı dıye endıse edıyorum ama doktorum risk falan bsey demedi sadece söyledi yarın tahlıllerımı almaya gıttıgımde tekrar sorucam 🙁