38 3 haftalık gebeyim Bugun savcıyla gittik 4 cmm scilmam vsrmis direk dogumhaneye aldılar yukarıda baktıkça sancim arttı doktorlar suyumu patlayınca duramayacak hal aldim.ve 7 bucuk yoktu oğlum dogdu sadece kanamam vok olduğu için 1 saat benle uğraştılar ama şuan iyiyiz çok şükür onun kokusu yetio hersey için rabnim isteyen herkese nasip etsin