Anneadayiii Arkadaşlar bebek doğduktan sonra kordon ne oluyor atılıyor mu ilk gebeliğim ve kordon kanının kanser tedavisinde kullanıldığını ve aile isterse bağışlayabileceğini duydum bu konuda bilginiz var mı ya da öneriniz
Elyfnagme Anneadayiii bu konuyla ilgilenen firmalar var. Kendilerinden ucretli kitler alıyorsunuz. Ve sizin icin kordon kanını saklıyolar.
gevezeyazar1 Anneadayiii bende duymuştum ve doktorumla mutlaka görüşücem çöpe gidiceğind birilerine hayat olsun tabi doğruysa 🤲🤲
bukna Ben nette denk gelmiştim. Anlara Hacettepe üniversitesini arayıp kordon olduğunu söyleyince gelip sizden alıyorlarmış. Bende böyle yapmayı düşünüyorum tabi doğruluk payını henüz araştırmadım
zynpnil Merhaba internetten ankara üniversitesi doku kordon bankası diye araştırırsanız bilgi edinebilirsiniz. Bende bağış yapmayı düşünüyorum. Doğuma 2 ay kala haber veriyorsunuz kayıt işlemleri falan oluyormuş Sonrasında onlar geliyor Doğum olacağı gün birçok şart var tabi ki hepsinin uygun olması gerekiyor kadın Doğum doktorunun onayı ile ilerliyor sonrasında kanın belli bir litre çıkması gibi şartlar var bunların hepsi tamamsa sizinde onayınızı alarak bağışınızı yapıyormuşsunuz. kordon bankasında saklamak ile aynı ilerliyor benim anladığım kadarıyla birisinde herşey tamamsa para ödemek için onay veriyorsunuz diğerinde de bağış yapıyorsunuz