Nurrr499 Hanımlar emzirirken zayıflaya bilir miyim bir ay oldu doğum yapalı fazla kilolarından kurtulmak istiyorum ama sütümün azalmasından ve kalitesinin düşmesinden de korkuyorum sizce ne yapmalıyım
gamzosgamzos Nurrr499 evet zayiflayabilirsin beyaz ekmek hamur isi kizartma makarna pirinc pilavi tatlı abur cubur yeme canım bunlar zaten sut yapmiyor ben bu sekil baya zayifladım ve zayifliyorum gunde 3 4 litre su iciyorum mesela kahvaltida 2 3 yumurta 1 dilim peynir 5 zeytin dereotu kırmızı biber kıvırcık yiyiyorum ekmek hic yemiyorum gunde 2 kez araogun yapiyorum 1.ogun kuru incir veya hurma ceviz 2. ogun dut kurusu fındık veya 1 avuc kabak cekirdegi seklinde ogle ekmeksiz yemegimi yiyiyorum yanında yogurt aksam 2 gunde bir tavuk eti veya kirmizi et tuketmeye calisiyorum yaninda corba veya sebze yemegi bazen bulgur pilavı yesillikli havuclu zeytinyagli salata yine ekmek yemiyorum birde sutum icin solgar brewers yeast wıth b12 vitamin kullanıyorum cok şükür azalmadı buyuk kızımla babası dısarda ilgilenirken bende kucuk kızımı arabaya koyup tempolu yuruyus yapiyorum sezaryen olalı 15 gun sonra 6 ay olacak sporada baslayacagim inşaAllah 😊
siyahinci3 Nurrr499 evet zayiflayabilirsiniz protein ağırlıklı besleniyoruz fazla karbonhidrat tüketmiyoruz bir de hergun leslie yaparak vücudu sıkılastiriyoruz ben bir ayda 6 kilo vermiştim ama hamile olduğumu öğrendim tekrar 🤭
2pasaannesi Nurrr499 emzirirken tam 24 kilo verdim 🥳 hemde sütüm hiç azalmadan. İlk 6 ay emzirmek tam 500 kalori yaktırıyormuş, diyetisyenim öyle demişti. Ben diyetisyen eşliğinde verdim, sütünüz azalmasın istiyorsanız bilinçli bir diyet listesi şart
Nazlimom Nurrr499 11 kilo verdim 2 ayda şimdi kilo almaya calısıyorym emzirirken ilk aylar resmen ter boşaltıyordum halada öyle ama ilk aylar cok fenaydı