Ebru_hasan Arkadaşlar merhaba yarın 6+1 olucam doktora gidicem keseyi sekiz gün önce görmüştük sizce bu sefer bebeği görür muyuz ? Doktor aslında 15 gün sonra demişti ama biz sekiz gün dayanabildik en azından yolk saç gozukur mu ?👣
Ozgeelaa Ebru_hasan benim 6+2 de vajinal us ile bebek görünmüştü ama yumurtlama tarihine göre 8haftayı bulabiliyor endişe etmeyin o yüzden
Limonluek Ebru_hasan 7+1 sanmıştık doktorum 6+1 olduğumu söledi kalp atışınıda duyduk, keseyi ve içindeki fasulyede göründü ☺️ Çok heyecanlı bir süreç çok normal hemen gitmek istemeniz ☺️
Ebru_hasan Ozlemiskndr özel hastanelerde in gün içinde ucretsiz olayı olduğu için değerlendirmek istedim açıkçası bı yandan da boş gebelik korkusu görsem içim rahatlicak
Ebru_hasan Ozgeelaa ben karından düşünüyorum ama en azından yolk sac görürsem bebeğin oluştuğunu düşünürüm rahatlarim demiştim
Ebru_hasan Limonluek aynen benimde sata göre aslında 7+1 ama ulutrasona göre 6+1 olucam inşallah bende sizin gibi görür duyarım çok dua edin lutfenn
Limonluek Ebru_hasan inşallah 🙏🏻🙏🏻 Görürsünüz duyarSınız içiniz rahatlasın ☺️ Sağlıkla büyüsünler sağlıkla gelsinler
Ebru_hasan Limonluek gittim fakat doktorum yoktu pazartesi gelecekmis malesef gorunemedim yarın eşim de nöbette cumaya kaldı o zamana yedi haftalık olucak ☺️
Ebru_hasan Rabiasme çok dikkat edin kasisler de çok fazla zıplamasın araba gerisi önemli değil bildiğim kadarıyla