Elifnur-0734 Merhabalar 6,5 aylık hamileyim çalışıyorum izne çıkıcam kaç aylıkken rapor almaya başladınız rapor süreleri nelerdir bilenler yardımcı olabilir mi ? Kıdem tazminatına hak edişim yok diyorlar bazı yerler var diyorlar, kurumsal bir şirkette sorumluyum
Kayra_bugra07 iyi akşamlar bebegini sağlıcakla kucağınıza alın 🙏 32 hafta bittiği zaman alabilirsiniz çalışamaz raporunuzu daha sonra kıdem tazminatı işe giriş yiliniza göre degisiyor 2008 girisliler 4600 den hakediyor sonra her yıla +100 gün diye hesaplayanilirsiniz